DIGI-MARKKINOINTI
Tuloshakuista markkinointia kokeneen kumppanin kanssa!
Kompassin digipakettiin saat: Facebook, Google, Sähköpostit ja muut.
Digi-markkinointipaketti
Digitaalisella markkinoinnilla tarkoitetaan kaikkia markkinointia mikä tehdään digitaalisia kanavien kautta. Tunnetuimpia nykyisin ovat Googlen Adwords ja Facebook. Näiden kautta tavoitetaan jo suurin osa Suomen kuluttajista. Näiden lisäksi teemme Mailchimp, Twitter ja Linked-in markkinointia.
Yhdistelemällä näitä kanavia saamme räätälöidyn ratkaisun teidän yritykselle oli niin myynnin kasvattaminen, brändimielikuvan vahvistaminen tai uusien asiakkaiden hankkiminen.
Facebook tai “Some-markkinointi”
Facebook mainonta on oikein käytettynä yksi nykyajan tehokkaimista markkinointikanavista. Suomalaisia on jopa yli 3 miljoonaa käyttäjiä mille voimme kohdistaa yrityksesi sanoman. Remarketing…
3 syytä mainostaa facebookissa:
- Tavoittaa yli 80% suomalisista
- Mainonan kohdennus
- Edullinen
Google Ads
Google Ads (entinen Adwords) on kustannustehokas tapa saada uusia asiakkaita yrityksellesi. Oikein toteutettuna väittäisimme, että kustannustehokkain tapa saada uusia asiakkaita PK-yrityksille. Kompassilla määrittelemme aina Google adwords kamppanjan niin että markkinointi kohdenetaan konversioihin eikä turhiin klikkauksiim. Myös kamppanjan tuloksia pyrimme hyödyntämään jatkossa niin Adwords kamppanjan optimointiin niin kuin muun mainonan ja kotisivun hienosäätöihin. Remarketing…
3 syytä mainostaa Google Ads palvelussa:
- Asiakas hakee aktiviisesti tarjoamasi palvelua
- Maksat vain klikkauksista
- Auttaa muun mainonan tehostamisessa
Sähköpostimarkkinointi
Sähköpostimarkkinoinnilla ei tarkoiteta massa roskapostitusta vaan jo entudeltaan tuttuja asiakkaita mitkä tietävät yrityksesi. Varsinki “vanhalle” yritykselle on voinut kertyä kontakteja/asiakaslistaa, näille yrityksesi on jo tuttu.
3 syytä käyttää sähköpostia markkinointikanavana:
- Kohderyhmä on jo asiakas tai erittäin kiinnostunut
- Erittäin edullista toteuttaa
- Auttaa muun mainonan tehostamisessa
Linkedin, Instagram ja muut
Tietyille yrityksille pienemmät ja kohdistetuimmat mediat voivat olla se läpimurtojuttu. Tunnetuimmat näistä ovat LinkedIn, Instgram ja twitter. Kohderyhmä on oma jokaisessa mutta tavoite on sama, boostata yrityksesi myyntiä. B2B yrityksille LinkedIn on koskematon kultakaivos
3 syytä ylläolevia markkinointikanavana:
- Erotut massasta
- Hyvät työkalut kohdentamiseen
- Suuri ROI (return of investment)
Lyhyesti:
Kaikki kanavat, yksi tekijä!
Tuloshakuista mainonta
Yhteensä yli 10 vuoden kokemus